• להתקשרות מהירה

גג פנורמי לרכב

אנשים רבים היום בוחרים גגות נפתחים לרכב ההבדל בין גג פנורמי לרכב לבין גג שמש ( סן רופ ) שבסן רופ יש אפשרות אטימה ובגג פנורמי לרכב אין אפשרות אטימה של הגג. בחורף זה נעים מאוד ובקיץ ניתן להוסיף לגג הפנורמי גם רשת אוטמת שמונעת מהשמש לקפוח על הראש. אך מרבית הנהגים מדווחים שגם ללא רשת אוטמת הנסיעה גם בקיץ עם גג פנורמי היא נעימה ולא בעייתית.

שירות התקנה ממומחים

כאשר אתם מתקינים גג פנורמי לרכב, או סנרופ חשוב לקבל שירות ממומחים בתחום, גם אם רכשתם מראש רכב עם גג פנורמי ואתם זקוקים לתיקון או שירות כלשהוא לגג הפנורמי כדאי לפנות לאנשי מקצוע רציניים איכותיים ובעלי ניסיון. תחום הגג הפנורמי שייך לתחום זגגות הרכב. ואם אתם צריכים זגגות רכב, ידוע כי בעל מקצוע מוביל בתחום זגגות הרכב הוא זגגות רכב משומר.

מומחים בתחום גגות נפתחים לרכב

אנו מתמחים בתחום של גגות נפתחים לרכב אם זה סנרופים או גגות פנורמיים יש גגות פנורמיים בדגמים רבים. לכל אחד יש מאפיינים וצרכים משלו, אצלנו תקבלו מענה מקצועי לכל סוג רכב ולכל סוג גג נפתח שאתם רוצים להתקין או לערוך בו תיקונים או בדיקה. כאשר אתם רוצים להתקין גג נפתח, סנרופ או גג פנורמי יש חשש שלזגג הרכב לא יהיה את הגג הנדרש לרכב שלכם. אצלנו יש מגוון גדול של גגות נפתחים חדשים וגם מפירוק, אנו לא נשאיר אתכם ללא מענה אם אתם זקוקים לגג נפתח או להחליף גג נפתח.

טווח רחב ונוח של מחירים

האופציה לבחור גג נפתח חדש או מפירוק מקנה לכם טווח רחב יותר של מחירים שתוכל למצוא בו מה מתאים לכם. תוכלו לבחור בין להשקיע יותר ולרכוש גג חדש לבין להשקיע פחות ולקנות גג מפירוק. יש לנו בזגגות לרכב משומר מעבדה מיוחדת של אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום של גגות נפתחים על כל הנגזר וקשור לכך. יש לגגות נפתחים תקלות אופייניות להם ואנו יודעים לתת מענה לכל סוגי הגגות הנפתחים השירות שלנו מסור, מקצועי ויעיל ואנשי המקצוע שלנו מנוסים ותיקים והוגנים. אצלנו תראו שטיפול בגג נפתח יכול להיות במחיר הוגן ובטיפול מקצועי ומסור.